Bekerült pár új valamint megújult egység a modba, mint például a tűzoltó parancsnoki, új mentőorvosi kocsi, új mentőautók. Járműveinken végre működőképes a terelőfény. A rendőrautókon külön kapcsolható a sikátorlámpa, a mentőkön a kárhelylámpa. A LED-es fénnyel szerelt egységeinken válthatunk villogó és állófény között. A mentőautók automatikusan átváltanak állóból villogó fényre, ha hazaküldjük őket. Mentőinkbe bekerült az "egyemberes hordágyazás". FONTOS! Ha felvettük a beteget akkor a PutInCarStrecher paranccsal tegyük be a mentőbe (lásd a képeken), máskülönben egy újabb mentőt kellesz hívnunk a páciens elszállításához.
Rendőr és mentő egységeinket valamint a tűzoltó parancsnokit járőrözni küldhetjük. Előfordulhat, hogy egy járőröző egység elakad, ilyenkor adjuk ki számára újra a járőrözé
... Tovább »
Jó hír a rajongóknak! Végre sikerült orvosolni pár hibát a modban, így holnap délután (időbeosztási gondok miatt nem ma) már felkerülhet egy megosztóra. A letölthető csomag mérete kb 282 MB lesz. Sajnos a Renault magasból mentőt nem sikerül "kikúrálni", ezért nem lesz riasztható, helyette 3 létraszer áll majd rendelkezésetekre. Lényegében csak a Readme megírása maradt hátra
Az eredeti tervek szerint ma letölthetővé vált volna a Debrecen Mod 2013 béta verziója.
Sajnos még egy kicsit várnotok kell a rá. Ennek fő oka egy újonnan feltűnt eléggé fura hibajelenség. A map-on az emberek és a járművek (civilek és szerek egyaránt) teljesen véletlenszerűen akadozva kezdenek mozogni. Nem szeretnénk egy ilyen játékélményt rontó hiba tudatában közkézre adni a modot.
De, ha ez számotokra nem tűnik túlságosan vészesnek és mindenképpen ki szeretnétek próbálni már a modot, ezt tudassátok velünk hozzászólás formájában és a holnap letölthetővé tesszük.
Megújult a tűzoltó parancsnoki Skoda. Kicsit nehéz volt eldönteni, hogy milyen legyen a külseje, tűzoltós vagy katvédes. Végül kompromisszumos alapon a kettő elegyére esett a választás.
Úgy vélem, jogotokban áll tudni, hogy milyen a jelenlegi helyzet a modok körül, hogy miért állt le meghatározhatatlan ideig a készítésük, összeállításuk.
Egy közel 6 éves winchester haldoklása miatt állt le mindkét mod készítése. Először úgy tűnt, hogy az "ablakok" avultak el a gépemen, amin elég lesz egy újratelepítés adatmentéssel, megőrzéssel. Kiderült, hogy a gond sokkalta nagyobb. Hat évnyi aktív szolgálat után a merevlemez kezdi megadni magát. Szerencsére legalább annyira sikerült visszahozni a klinikai halálból, hogy a legutolsó biztonsági mentés utáni módosításokat üggyel-bajjal sikerüljön lementeni.
Hogy azért legyen valamilyen képetek arról, hogy milyen környezetben kerülnek összeállításra a modok, elmondom, hogy egy idén hatéves Asus X51R Series notebookon, 1,6 GHz-es, egymagos Intel Celeron M processzorral, 448 MB RAM-mal, és 128 MB VRAM-mal, 74 GB-os winchesterrel. Ezen a gépen A Debrecen Mod teszteléseiénél kb 30-40 percet kell várni mire csak magát a modot betölti a játék, ehhez jön még kb 15 perc, mire betölt a pálya. Ezek után általában jön 5-10 perc az aktuális újdonságok működőképességének vizsgálatára. Ha nem működik valami, ak
... Tovább »
Kedves rajongók, barátok, látogatók! Egy ideje nem jelent meg túl sok hír az oldalon. Ennek ellenére folynak munkálatok. Bekerült pár új valós és fiktív jármű is a modba. Hogy melyek ezek, szándékosan nem áruljuk el, legyen meglepetés. A scriptek terén is lesz egy-két újdonság, érdekesség, javítás. Ezek közül annyit elárulhatok, hogy sikerült végre működésre bírni a terelőfény funkciót. A többi maradjon egyelőre rejtély :)
Szóval ne aggódjatok, dolgozunk a modon, nem álltunk le.